30. Juli 2010 18:29 136 tilmeldte til nyhedsbreve
Besøgende
Gæster online: 5
Brugere online: 0
Antal brugere: 1,115
Nyeste bruger: teergiell
10 nyeste brugere: Klik her
 2,868,468 Unikke besøg
3129 Besøg pr. dag
Silver Award 2010
Silver Award 2010
Støt sidens drift
Støt sidens drift
Støtter siden
AICOTOOLS.dk

BodyMod.dk

Tilfældig bruger m. Avatar
242 brugere (21.8%)
Har allerede en Avatar.
Artikler
Downloads
Nyeste downloads
DeLuxe Last Online ... 60
DK-knapper til tema... 26
Artikel Arkiv Panel 29
Profile Counter 41
DeLuxe Article Port... 128
Populære downloads
PHP-Fusion v7.00.05 DK 1020
Installations-video... 1011
Transverse 809
Forum Pack v1.0 747
CSS Dropdown Menu v... 705
Info om downloads
Filer i databasen: 132
Hentet antal gange: 27845
Temaer
Seneste kommentarer
Statistik mm.
Se emne
PHPFusion-Tips.dk :: PHP-Fusion v7 :: Temaer v7
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dart-tema til officiel klubside
mister
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2010 19:01
Standart Avatar

Junior bruger

Antal indlæg: 5
Sidst set: 07.04.10
On/Offline: Offline
Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt

Hvad du aldrig vil, ved jeg ikke. Men jeg er nu ikke ny, hverken på den ene eller anden måde. Jeg har såmænd bare klaret mig med at læse med her og på andre sider, og så lærer jeg stadig.

Jeg tror da nok at jkejelle vil vælge en anden side at spørge på fremover, og tror jeg også jeg vil. Jeg tør ikke stille nogen spørgsmål her, kigger altid efter først hvor der er venlige mennesker. Jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke kan kritisere og debattere om andre brugere i en mail eller i de private beskeder. Det vedkommer ikke andre og giver os andre en dårlig opfattelse af siden. Medmindre det er for at alle skal se det og man ønsker at der skal kastes med sten.

Nu trækker den gamle sure mand sig og prøver at forstå lidt af det her phpfusion.
Til forsiden  Til toppen af forum  Til bunden af forum
Thomas_D
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-03-2010 02:57
Bruger avatar

Super bruger

Antal indlæg: 810
Sidst set: 15.06.10
Status:
Tjaa, måske man skulle holde en pause lidt ???
Dagens humør:

NU TROR JEG VIST DET ER PÅ TIDE AT VI STOPPER DET HER!!!

1. TNGrafik har i rigtig mange tilfælde hjulpet brugere med at skabe noget unikt, at begynde en hetz HER PÅ SIDEN tror og håber jeg ikke at der kommer noget godt ud af.
HUSK at han bruger sin fritid på at hjælpe jer....... Hvad bilder i jer ind???????

Hvis i ikke ønske at være bruge her på siden kan i sende en besked til vores Superadministrator og han vil da så slette jer omgående...

MEN at begynde at køre hetz på en af de bedste grafik/tema kodere vi har på siden hverken kan eller vil jeg finde mig i, blot fordi i slev er nogle inkompentente røvhuller... JA DET MENER JEG SGU!!!
HVOR LAVER HAN FEJL???

LUK MÅSEN OG SLIK JERES SÅR SELV, FOR VI GØR DET IKKE FOR JER...

Med venlig hilsen
Thomas_D

www.bylov-damsgaard.dk/signaturer/Thomas.png
www.bylov-damsgaard.dk
TNGrafik
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-03-2010 05:37
Bruger avatar

Super bruger

Antal indlæg: 694
Sidst set: 29.07.10
Status:
Så blev det ENDELIG ferietid
Dagens humør:

Roooliiig Thomas, folk må gerne komme med kritk, men som jeg tidligere har anmodet dem om bør det foregå i selvstændig tråd, da denne jo var oprettet til det ene foremål at skabe et tema ud fra madsen10's ønsker (eller ihvertfald nogle af dem) mht til farver m.m.

Jeg har i den forbindelse reserveret nyt domæne www.platuglerne.dk, den vil passe fint til et sådant foremål Hilarious

@madsen10 jeg beklager at din tråd har udviklet sig til lidt af en hetz mon mig, men håber du kan bruge hjælpen alligevel.

www.lemviginfo.dk/platuglerne_ikon2.gif www.lemviginfo.dk/images/lemviginfo_dk.gif www.lemviginfo.dk/images/lemvig_info.gif www.lemviginfo.dk/images/test_site.gif www.lemviginfo.dk/images/test7.gif

www.lemviginfo.dk/glory_200_danmark.gifwww.lemviginfo.dk/glory_plus.gifwww.lemviginfo.dk/glory_200_norge.gifwww.lemviginfo.dk/glory_plus.gifwww.lemviginfo.dk/glory_200_phpfusion-tips.gif Kører www.lemviginfo.dk/images/phpfusion_version.gif
http://kortlink.dk/5w9k
mister
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-03-2010 08:01
Standart Avatar

Junior bruger

Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt

ja så er det vist også på den tid, hvor jeg siger noget.

Jeg er selv en ældre herre på 72 år, som fordriver tiden med at lege med internettet og nu også vil til at forsøge mig med at lave en lille hjemmeside. Jeg hverken kan eller vil selv lave noget af alt det grafik, men bruger det jeg nu kan finde.

Derfor sørger jeg overalt og er altså også på et tidspunkt kommet herind. Da jeg er helt nybegynder, har jeg læst det meste af det I har skrevet her og også prøvet at lære af det. Jeg har på intet tidspunkt kritiseret, kørt hetz eller andet mod nogen som helst, og kommer heller aldrig til det. Jeg er dog en erfaren mand, og er ikke bange for at komme med min mening, også til jer unge knægte, som hidser jer så voldsomt op.
Men jeg har aldrig været udsat for, at nogen i den grad som du Thomas, overfuser mig med ting jeg ikke har gjort eller sagt. Hvordan er det dog i unge mennesker tænker? Som min egen søn sagde, er det nemt at skælde ud når man sidder bag en skærm. Men vi er levende mennesker i den anden ende, og vi kan også blive såret.

Jeg har al mulig respekt for andres arbejde. Men troede så også andre havde respekt for mit fumlen med det her.

Dette var min ord.

Med venlig hilsen
Nis Jørgensen
Smokeman
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-03-2010 12:35
Bruger avatar

Super bruger

Antal indlæg: 9449
Sidst set: 30.07.10
Status:
Sommer - jubiii.
Dagens humør:

Hehe - joow se det er LIGE DET der gør det nemt at være alm. bruger af siden - og ikke længere admin. Nu kan jeg nøjes med at læne mig tilbage, og enten deltage eller ej i debatten.

Dog synes jeg ikke at kunne læse mig til et egentligt reelt problem iht. selve siden her ? Det jeg derimod kan læse/se, ja det opstod vel af at Tony skrev det med udelukklse fra ANDRE sider end her på siden - eller tager jeg helt fejl ?

Hvis ikke jeg tager fejl, ja så synes jeg egentligt at det på en måde er en lille smule "uberettiget", at skrive at "her på siden behandler folk ikke en godt".

Det er så blot min ringe viden/mening.

Driver man en hjemmeside - spec. et supportforum - med over 1000 brugere, ja så mener jeg at siden her er en af DE ALLERVENLIGSTE at færdes på. Jeg ved godt at jeg selv har tendens til at "tænde af" - men synes dog det er blevet MEGET bedre, når nu ikke jeg har et så stort ansvar længere, men derimd er på "lige fod" med de andre alm. brugere af siden.

Hundedebat | PHP-Fusion Awards | Suzuki-FZ50.dk | Smokeman's Playground
mister
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-03-2010 15:32
Standart Avatar

Junior bruger

Status:
Ingen status er valgt
Dagens humør:
Ikke valgt

Til Smokeman: Det er jeg helt enig med dig i. Og undskyld jeg har udtrykt mig forkert. For det er absolut ikke siden der er ubehagelig, kun lige 2 brugere i denne debat. Jeg har ellers ingen grund haft til at føle mig dårligt behandlet. Men du må give mig ret i, at fordi jeg kom med en kommentar til themet, blev jeg pludselig draget ind i en hel andet krig, som jeg ikke vil være genstand for. Og så føler jeg det var en ubehagelig måde at blive overfust på. Og er man ny og ikke helt tryg ved alle de koder, ja så føler jeg man bliver lidt skræmt.
Smokeman
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-03-2010 15:54
Bruger avatar

Super bruger

Antal indlæg: 9449
Status:
Sommer - jubiii.
Dagens humør:

mister skrev:
... Men du må give mig ret i, at fordi jeg kom med en kommentar til themet, blev jeg pludselig draget ind i en hel andet krig, som jeg ikke vil være genstand for. Og så føler jeg det var en ubehagelig måde at blive overfust på. Og er man ny og ikke helt tryg ved alle de koder, ja så føler jeg man bliver lidt skræmt.

Jo jo - jeg kan godt se det fra dit synspunkt ligeså. Dog er jeg ret sikker på at det, der desværre mange gange bliver skrevet/ytret på de lidt større sider med mange brugere, IKKE er noget man skal tage til sig som sådan. Vi alle kan have en "forkert dag" - det samtidigt med at vi efterhånden er mange brugere her på siden/forskellige meninger, er nok DESVÆRRE en af de ting man nok aldrig kan få helt bugt med. Trr jeg i hvert fald.

Dertil tror jeg (muligvis) også at i dette tilfælde kan det skyldes at vores Grafikmand egentligt er en meget velset hjælpsom bruger her på siden - og altid har været det. Hvis man så går ud fra at en/flere evt. kommer i en mindre/større diskussion, netop med en af disse brugere, ja så VIL der utvivlsomt altid være en/flere der vil støtte op omkring enten den ene eller den andens mening. Muligvis fordi at andre har fået den hjælp/support sm de ønskede - fra den/de pågældende brugere.

Nå, det blev vist lidt længere end beregnet - debatten her.

Men om ikke andet (JA og det kommer skisme fra mig af!! Hilarious ) - så synes jeg da vi alle skal række hånden frem. Og så se at komme videre med det debatten egentligt drejede sig om.

RIGTIG god dag til jer ALLE! Smile

Hundedebat | PHP-Fusion Awards | Suzuki-FZ50.dk | Smokeman's Playground
ju_dk
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-03-2010 16:46
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 1027
Status:
Skriv status..
Dagens humør:

Tja, det var så det Clap

Nøj, hvor jeg elsker PHP Fusion, man kan snakke om det i dagevis. Hilarious

Jeg lader dette emne/tråd stå stille her. Smile

mvh ju

Husk at man selv kan markere egne debatter som løste.
Det gør man ved Debatfunktioner nede i højre hjørne.

phpfusion-tips.dk/signaturer/ju_dk.png
Gå til debat:

Lignende tråde
Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Fejl i mit tema Generel debat - PHP-Fusion v7 9 29-07-2010 12:28
Hjælp sgs til at proppe et banner ind i et HTML tema Generel debat 2 12-07-2010 08:10
Hjælp til tilrette footer på mit tema. Temaer v7 11 09-07-2010 18:23
Må man fjerne tema nave ? Generel debat - PHP-Fusion v7 5 22-06-2010 19:43
Søger lidt hjælp til tilpasning af tema Temaer v7 9 02-06-2010 13:54
Til toppen af siden Siden dannet på: 0.42 sekunder 2,868,468 Unikke besøg Til toppen af siden